keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

DEATH BY -TREENI

7845

Kaikille crossfittaajille "death by" -treeni on varmasti jo tuttu, mutta tiedän lukijoissani olevan paljon muitakin kuin crossfittaajia. Siispä tässä äärimmäisen hyvä ja tehokas treenivinkki ihan kaikille treenaajille.

Idea death by -treenissä on lisätä aina yksi toisto seuraavalle alkavalle minuutille. Eli ensimmäisellä minuutilla liike tehdään vain kerran ja sitten odotellaan minuutin täyttymistä, seuraavalla minuutilla kaksi toistoa, kolmannella kolme ja niin edelleen. Treeni kestää niin kauan kun toistomääriä ehtii tehdä minuutin sisään. Tämä on aika kova treeni kaikille, sillä kuntotasosta riippumatta jokainen joutuu puskemaan viimeisillä minuuteilla kovaa ehtiäkseen tehdä määrätyt toistot.

Olen itse tehnyt joskus death by wall balls ja death by burpees, ja kummatkin treenit olivat tehokkaita! Riippuu ihan liikkeestä, kuinka kova ja kuinka pitkä treeni on kyseessä. Esimerkiksi tiukkoja leuanvetoja ei ehdi ehkä ihan yhtä montaa saada minuutilla kuin kehonpainokyykkyjä.

Nää treenit voit laittaa testiin vaikka kotona ja ilman välineitä:
Death by burpees
Death by air squats
Death by push ups
Death by sit ups
Death by jumping lunges

Hauskoja treenejä!
Elli
SHARE:

2 kommenttia

  1. Moi Elli! Meinaatko tehdä karjalan kovin karsinnan? Olisi kiva saada mietteitä ja tuloksia. Aurinkoista kesää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Teen kyllä karsinnan ja kirjoittelen siitä myös oman postauksen pian! :) Kiitos, aurinkoista kesää sullekin!

      Poista

© ELLI GROMOV

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig